Logga in på Mina sidor
Glömt lösenord?
Bli Medlem

Välkommen till lokalavdelning Huddinge

Häng med oss ut!  Följ oss på Facebook och Instagram, Friluftsfrämjandet Huddinge. Där hittar du bilder, kul inlägg och information. Som lokalavdelning erbjuder vi härliga naturupplevelser genom en mängd små och stora friluftsäventyr! Allt från barnverksamheten Skogsmulle och skogens värld till vandringar nära och fjärran. Paddlingar, långfärdsskridskoturer på lokala sjöar och i skärgården. Skidor och klättring hittar du också hos oss.
Våra aktiviteter leds alltid av utbildade ledare som gör turerna säkra, njutbara, spännande och utvecklande. Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller inbiten fantast – våra grupper anpassas alltid efter deltagarna och vi erbjuder gemenskap såväl som utmaningar för de riktigt äventyrliga.

Våra äventyr hittar du längre ner på sidan. Ibland syns inte alla, du måste klicka på "Visa ytterligare" för att se fler aktiviteter. Länkarna i vänsterspalten leder till våra olika grenar. Många av våra äventyr för vuxna och även barn arrangeras i samarbete med Studiefrämjandet inom ramen för folkbildningen som innebär att arrangemangen innehåller lärande moment. Mer info under fliken personuppgifter

Hitta äventyr

Visar 0 av 0 äventyr Hittar du inte det du söker? Gör en avancerad sökning

huddinge@friluftsframjandet.se